Shop Mobile More Submit  Join Login
Aoi-meme by KaZe-pOn Aoi-meme by KaZe-pOn
Finally Aoi >w</
Oh, it`s not good in colouration... it sucks, i hate it as always xD
Another artist`s style is :iconatylx89:`s *___* Oh, please-please-please, draw smth with the Gazette again! It always was so adorable TдT I love your scenes very much ~*Д*~ And I`m waiting for new masterpieces *w* Yes, I think I`m your fan xD
Add a Comment:
 
:iconjrock1over:
jrock1over Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist Writer
Aoi is extremely good looking... O_O
Reply
:iconthata-chann:
Thata-chann Featured By Owner Dec 18, 2012  Student Digital Artist
Awesome! Where can I find the blank meme, please?
Reply
:iconkaze-pon:
KaZe-pOn Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist
I can`t help you with it, sorry. Somewhere here on DA, I`ve found it at random.
Reply
:iconthata-chann:
Thata-chann Featured By Owner Dec 19, 2012  Student Digital Artist
Okay!
Reply
:iconusuratonkachix3:
Usuratonkachix3 Featured By Owner Nov 23, 2012
haha, awesome X'DDD
Reply
:iconvenefia:
Venefia Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
wasnt aoi the star of the world at the end xD???
PS: I'm just addicted to your work x3!
PPS: you coulour...ehh.....coulourration skill o___O? (sry my english is just bad ^^ )is getting better and better o.o
Reply
:iconmerlouck:
Merlouck Featured By Owner Nov 12, 2012
ajkajkjakajk
Reply
:iconshoualicenine:
ShouAliceNine Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist General Artist
lol I love the surreal panel in all of your memes
Reply
:iconmomijimanjuu:
momijimanjuu Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg I love it ajdjfnsnxncmc
Reply
:iconkamishiroyama:
KamiShiroyama Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist Artist
twi twi XD haha lol <3 love them all
Reply
:iconmelody-guren:
Melody-Guren Featured By Owner Nov 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Twi twi~! XD
Reply
:iconmahoranaitomea:
MahoraNaitomea Featured By Owner Nov 11, 2012
I was soo meshmerised by the surreal Kai that I missed Aoi's pannel... Is it a shame? ^^"
Reply
:iconjustsasuke:
JustSasuke Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist General Artist
Surreal = Dafu**?! xDD

It looks Vera awesome ♡
Reply
:iconkurothebakeneko:
KuroTheBakeneko Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Artist
Awwwww I love this <3
Reply
:iconezysummers:
ezysummers Featured By Owner Nov 10, 2012   Filmographer
HAHAH you'r surreals are the best! xDDDD
Reply
:iconkaze-pon:
KaZe-pOn Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist
Thank you x))
Reply
:iconezysummers:
ezysummers Featured By Owner Nov 10, 2012   Filmographer
x3 Sure thing~ it's awesome, keep it up~!
Reply
:iconmisaokurumi:
MisaoKurumi Featured By Owner Nov 10, 2012  Student General Artist
Sooooo CUTE!!!!Love Aoi☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
Reply
:icontorasagareitakaibubu:
Surreal: WINNER!!
Reply
:iconakashicchan:
Akashicchan Featured By Owner Nov 10, 2012  Student Digital Artist
Aoi-sama <33333

and haha Aoi's such a twitter addict XDDDD love that panel!
Reply
:iconcalypso5598:
Calypso5598 Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Whoaaa <33333 :squee: You've made Aoi-saaan :iconloveloveplz: How awesome !! The surreal one is so funny XDDD and it fits so well <333.And the cute one is...well...soooo cute :iconomgsocuteplz: I simply adore your art!
~Calypso
Reply
:iconcoaxx:
coaxx Featured By Owner Nov 10, 2012  Student Traditional Artist
KYAAAAA~~~!!! Out of all the members, I think Aoi is the funniest. And I love the chibi and surreal xDD
Reply
:icongazerock-bitchy:
Gazerock-Bitchy Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
draw more Aoi please !:D u so good in it :3 I love your artworks ~
Reply
:iconromafutagoza:
RomaFutagoza Featured By Owner Nov 10, 2012
Ааааа!!! ЧИБИ!!!! *ин лав* :squee:
Reply
:iconkuroneko31071996:
KURONEKO31071996 Featured By Owner Nov 10, 2012
haha it's so fun and cute *w*
Reply
:iconruki-matsumoto:
Ruki-Matsumoto Featured By Owner Nov 10, 2012
Twitter-Superstar. XD
Reply
:iconkanajack:
KanaJack Featured By Owner Nov 10, 2012
Kawaii *^*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 10, 2012
Image Size
548 KB
Resolution
840×850
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,565 (2 today)
Favourites
342 (who?)
Comments
27
Downloads
98
×